Tuotteet

Julkaisut

Turkinhoito-opas

Yhdistys on tuottanut 32-sivuisen, runsaasti kuvitetun turkinhoito-oppaan avuksi kaikille australianlabradoodlen omistajille. Oppaassa kerrotaan turkin kotihoidosta ja pesusta sekä trimmauksesta. Opas on tehty yhteistyössä ammattitrimmaajan kanssa.

Opas kannattaa ottaa mukaan myös trimmaajalle mennessä, jotta voi sen kuvista näyttää, millaisen trimmin koiralleen haluaisi.

Jos liityt yhdistykseen maksaen itse jäsenmaksun, sinulle postitetaan maksutta yhdistyksen tuottama turkinhoito-opas liittymislahjana.

Jos liityt yhdistykseen kasvattajan kustantamana, maksamatta ensimmäisen vuoden jäsenmaksua itse, on kasvattajalla velvollisuus antaa sinulle turkinhoito-opas. Yhdistys ei voi lähettää maksutta opasta, vaan oppaat on siinä tapauksessa jo etukäteen toimitettu kasvattajalle, joka jakaa ne pentujensa ostajille.

Kaikki kasvattajat eivät välttämättä maksa pennunostajille jäsenyyttä yhdistyksessä ja turkinhoito-opasta. Kysy asiasta pentusi kasvattajalta!

Turkinhoito-opasta voi myös tilata 10 € hintaan lähettämällä asiasta sähköpostia osoitteeseen laskutus@australianlabradoodleyhdistys.fi . Myös kasvattajat voivat tilata opasta pentupaketteihin saman sähköpostiosoitteen kautta.

Seinäkalenteri

Yhdistys julkaisee vuosittain upean seinäkalenterin australianlabradoodlen kuvilla. Seinäkalenteriin voi tarjota omia kuvia. Ohjeet kuvien lähettämisestä julkaistaan kesällä yhdistyksen Facebook-sivulla sekä jäsenlehdessä. Kalenterin tilausohjeet julkaistaan syys–lokakuussa samoissa kanavissa.